Roman Staňo

About: Some stuff

Hobbies: Some other stuff

Competitions participated in: STROM

1. miesto

Najlepšie umiestnenie

36

Vyriešené problémy

0

Zúčastnené sústredenia

Percentil pre jednotlivé semestre

Výkon súťažiaceho v danom semestri je reprezentovaný percentilom. Percentil je precentuálny podiel súťažiacich, ktorí dosiahli horší počet bodov ako ty, t.j. ak si dosiahol 75. percentil, tvoje skóre je lepšie než troch štvrtín tvojich spolusúťažiach. Ak si súťažil vo viacerých seminároch, zobrazia sa v grafe osobitne.

Posledné komentáre

  • Len zdôrazňujeme, že každé číslo, ktoré na tabuľu pripíšeme, na nej aj ostane. Takto vytvorené "nové" čísla potom môžeme používať na tvorenie ďalších "nových čísel" sčítaním, násobením alebo odčítaním.

    Roman Staňo, 14. február 2016 0:35:58
  • Len zdôrazňujeme, že každú hodinu sa menia polohy štyroch rôznych gombíkov. Napr. zmeniť na konci hodiny polohu jednému gombíku štyrikrát NEmôžeme.

    Roman Staňo, 14. február 2016 0:42:45
  • @malynarman Áno, pripúšťame aj to, že diaľnicu nestavalo žiadne dieťa, hoci ako iste vidíš, detí by potom bolo spolu 12, čo nie je násobok 5. Táto možnosť teda tak, či tak nevedie k riešeniu.

    Roman Staňo, 3. apríl 2016 23:43:19
  • @oskar_h Áno, kobylka môže hlasovať aj za seba. @drsnak32 Nie, za vypadnuté kobylky už nie je možné hlasovať.

    Roman Staňo, 3. apríl 2016 23:46:24
  • @drsnak32 Áno, rez je priamka a vzniknuté dve časti môžu byť aj rôzne veľké.

    Roman Staňo, 3. apríl 2016 23:47:22
  • @Malynárka Nie, každé z detí stavia práve jednu stavbu.

    Roman Staňo, 6. apríl 2016 12:24:27
  • @drsnak32 Číslo po pričítaní ostane trojciferné.

    Roman Staňo, 20. september 2016 9:53:34
  • @TomášKubrický Úlohou je zistiť vek (a meno) tej, ktorá hovorí pravdu.

    Roman Staňo, 20. september 2016 9:54:58
  • @Laura Schurdáková Úlohou je zistiť, či to pre šachovnicu 3x3 a 6x6 ide. Samozrejme, pri riešení úlohy je podstatný aj celý postup, nie len odpoveď. Ak si pre 6x6 našla riešenie, rozhodne nám ho pošli celé. Popíš ako si rozmýšľala a všetky svoje kroky odôvodni. Určite nešetri slovami. To ako nám nakreslíš presuny postavičiek, je už na tebe :) Hlavné je, aby si nákresy okomentovala, nech im rozumieme.

    Roman Staňo, 2. november 2016 23:25:48
  • @Laura Schurdáková Otázky k príkladom píš nabudúce do diskusie v časti 'Príklady'.
    2. Vieme určite, že v rohoch kamery byť musia. Umiestňovať kamery aj inde ako do rohov, však podľa zadania nie je zakázané.
    6. Žiadna konkrétna mapka k dispozícií nie je a to preto, lebo k riešeniu nie je potrebná. Žiadne dve mestá nemajú nejaké konkrétnu farbu, ktorú maju holuby, čo medzi nimi lietajú. Úlohou je dokázať, že vždy bude existovať trojica miest, medzi ktorou lietajú holuby len jednej farby. Taká trojica totiž existuje vždy, bezohľadu na konkrétne farby holubov. Ich počet tiež nie je potrebný, dôležité je len to, že medzi dvomi mestami lietajú len holuby práve jednej farby.

    Roman Staňo, 4. november 2016 20:13:51

Aktuality

Matboj 2017
27.10.2017 sa v Kultúrno-spoločenskom centre na Jedlíkovej 7 v Košiciach uskutoční už sedemnásty ročník Košického Matboju. Oficiálnu pozvánku, pokyny k prihlasovaniu ako aj všetky ostatné náležitosti nájdete na tomto odkaze.
(08. október 2017)

42. ročník STROMu začína
Nový školský rok začal a nové príklady na riešnie nájdete v časopise.
(19. september 2017)

Jesenné sústredenie
Pozvnánka na jesenné sústredenie STROMu bolo rozoslaná. Prihlásiť sa môžete tu.
(01. august 2017)

Je dobojované..
.. na výsledkoch letnej časti 41. ročníka už nič nezmeníte. Radšej mrknite do časáku, vstrebajte informácie a tešíme sa v septembri ;)
(27. máj 2017)

1. séria opravená
Prvá séria letného semestra je opravená. Na stránke nájdete už aj nový ČASOPIS.
(10. apríl 2017)

Info

Stránka je vo vývoji, a je možné že natrafíte na chyby alebo nedostatky. Vaše postrehy a návrhy na zlepšenie prosím zasielajte na adresu



Tento projekt sa organizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.